Jo, dels är jag ute i butiker och frågar om de vill ha våran insamlingsbössa hos sig! Några butiker har villigt ställt upp medan andra helst vill kasta ut mig.. Vet du någon butik som kan tänka sig att hjälpa oss?

Jag mailar ständigt kändisar och frågar om de kan skänka något som vi kan auktionera ut på Tradera. Känner du någon?

Igår pratade jag med min kompis som hjälpe mig med förra årets konsert. Nu har vi bestämt att det blir en ny konsert, sommaren 2010 i Grebbestad. Vi har börjat skicka ut förfrågan till olika artister och grupper och nu åtestår det att se vilka som är sugna. Anledningen till att det är en söndag är pga att Grebbestad har sin årliga carneval under fredag och lördag. Det medför givetvis en oerhörd tillströmmning av turister som vi kan få glädje av.
/Martin

Kommentera

Publiceras ej